kolmapäev, 15. märts 2017

Lahkumine Eestist ja saabumine kevadisse

La-Roche-sur-Yon linna

Seiklus algas Tallinna lennujaamast kell 05.30, lendasime Hollandisse, kus avastasime kuus tundi suurt lennujama, sõime saiakesi ning vaatasime inimesi, kes ühest sihtpunktist teise kiirustasid.
Peagi lendasime edasi Prantsusmaa linna Nantes. Lennukist maha tulles, võttis meid vastu mõnusalt soe ja päikesepaisteline ilm.  Meile tuli vastu koolist saadetud autojuht ja algaski meie tunnine- pooleteist tunnine teekond La- Roche-sur-Yon`i linna suunas.
Meelelahutuseks oli autojuhi ning ühe õpilase omavaheline prantsuse-inglise-venekeelne suhtlemine :).

Vaade lennukist

Kaardil on välja toodud algus - ja lõpp-punkt

Esmalt viidi meid kooli juurde, kus saime kokku siinse kooli esindajaga, edasi liikusime ühiselamusse, mis on meie elukohaks järgmised kuu aega, nimelt Residence Arago.
Kõigepealt, et enda tuppa saada, tuli täita suuremahuline paberimajandus, kõik oli prantsuse keeles... oh seda rõõmu.
Õnneks kooli esindaja aitas kõik ära tõlkida, kuna väga vähesed prantslased oskavad inglise keelt.
Paberid täidetud, viisime kotid tubadesse. Käidi välja mõte, õpetajatele on korraldatud õhtusöök ning kutsuti ka meid kaasa.
Suundusime kesklinna restorani, koht oli ääretult lahe, toiduportsjonid suured ja serveering omapärane.

Osa restorani menüüst

Restoran

Kõhud mõnusasti täidetud, otsustasime tagasi pöörduda, seekord jala. Mõtlesime natuke avastada uut linna, võtsime oletatava suuna kätte ja läksime.
 Google Maps`i abi kasutada ei saanud, kuna Prantsusmaal on interneti leviala piiratud, söögikohtadel on paroolid peal ning vaba wifit on teatud kohtades, näiteks ühiselamu, toidupoed ( mitte kõikides).

Rongijaama üks osa

Teepeale jäi üks rongijaama osa (pildil), ühendab rongijaama ja autoparklat, mis on rööbastega eraldatud.
Peagi jõudsime ühiselamusse tagasi ning kõik suundusid kärmelt oma tubadesse, kes pakkis asju lahti, kes läks magama. Esimene päev Prantsusmaal on edukalt läbi saanud. :)